Tuesday 14 November 2017

Hyödykkeisiin Kauppa Optio Dodd Frank


DODD-FRANKIN KÄYTTÄMINEN Dodd-Frank Act - asiassa on laaja ja syvä vaikutus, joka koskettaa rahoituspalvelujen ja monien muiden toimialojen kulmaa. Tämä sivusto, jota asianajajat Stinson Leonard Streetilla kehittävät ja pitävät yllä, on omistettu tämän monimutkaisen lainsäädännön tuntemiselle ja auttaa yrityksiä ymmärtämään, miten se vaikuttaa niihin nimenomaan. Blogger-blogimme Dodd-Frank, Nate Endrud 30. syyskuuta 2013 CFTC-yksikön markkinoiden valvonnassa julkaistiin tänään vastaus usein kysyttyihin kysymyksiin hyödykeoptioista, mukaan lukien kauppavaihtoehtojen raportointivelvoitteet. Vastaus selvensi muutamia tärkeitä kysymyksiä ja toisti muita. Alla on muutamia kohokohdista, joiden numero vastaa CFTC: n vasteaikaa. 3. Vaihtoehtoisena vaihtoehtona, joka on kaupan vaihtoehtona (joka on alhaisempi sääntelytaakan kuin muut vaihtoehdot tai swapit), hyödykeoperaatiossa on oltava fyysinen hyödyke ja se täyttää kolme edellytystä: (1) vaihtoehto tarjotaan joko (2) optio tarjotaan kaupalliselle osallistujalle ja 3) kaupallisen osanottajan (tuottaja, jalostaja, kaupallinen käyttäjä tai kauppiaan käsittely, fyysinen hyödyke) Vaihtoehto on tarkoitus fyysisesti ratkaista siten, että jos sitä käytetään, vaihtoehto johtaisi vapautetun tai maatalouden hyödykkeen myyntiin välittömän tai lykättävän siirron tai toimituksen yhteydessä. 6. CFTC: ien kaupallisen vaihtoehdon no-action-kirjeen mukaan. Vaihdon ulkopuoliset jälleenmyyjätMajor swap - operaattorit (ei-SDMSP: t) ovat tosiasiallisesti vapautettuja raportoimasta kaupankäyntivaihtoehtoja transaktiokohtaisesti CFTC: iden swap-raportointisääntöjen osan 45 mukaisesti edellyttäen, että: (1) raportoivat kaikki ilmoittamattomat kaupalliset vaihtoehdot (ts. ne kaupankäyntivaihtoehdot, joissa molemmat vastapuolet ovat muita kuin SDMSP: iä) vuotuisen lomakekohtaisen lomakkeen avulla ja (2) ilmoittavat DMO: lle sähköpostitse osoitteeseen TOreportingreliefcftc. gov viimeistään 30 päivän kuluttua kaupankäyntivaihtoehdoista, Nimellisarvo on yli 1 miljardia kalenterivuodessa. Sen käytännön vaikutus todennäköisesti johtuu siitä, että raportointiraportti SDMSP raportoi osan 45 mukaisista kaupankäynnistä, joissa vähintään yksi vastapuoli on SDMSP, mutta molemmat vastapuolet raportoivat kaupankäynnin vaihtoehdoista, joissa molemmat vastapuolet ovat ei-SDMSP: iä Lomake TO. 8. Lomake FOR, muuten ilmoittamattomien kaupankäyntivaihtoehtojen ilmoituslomake on täytettävä ja toimitettava komission web-pohjaisen lomakkeen kautta osoitteessa forms. cftc. govlayoutsTradeOptionsTradeOptions. aspx. Lomake on jätettävä viimeistään 1. maaliskuuta edeltävänä kalenterivuonna (esim. 1. maaliskuuta 2014 kalenterivuodelle 2013). 9. Lomakkeen raportointivaatimus laukaistaan ​​antamalla ilmoittamattomat kaupan vaihtoehdot kalenterivuoden aikana. Lomakkeessa ilmoitettu arvo on kuitenkin kalenterivuoden aikana käytettyjen optioiden arvo. 13. Ensimmäinen lomakkeella, joka sisältää arkistokauden 2013 kattavuuden, sisältää vain ilmoittamattomat kaupan vaihtoehdot, jotka on tehty 10.4.2013 tai sen jälkeen. Valitut vaihtoehdot ja swapit, jotka on tehty ennen kyseistä päivämäärää, pidetään historiallisina eikä historiallisten kauppavaihtoehtojen raportointia CFTC: n asetuksissa. 16. Kauppavaihtoehtoihin sovelletaan 151 §: n mukaisia ​​rajoiteasetusvaatimuksia (vaatimukset, jotka on vapautettu tuomioistuimen päätöksestä ja muutoksenhaku). Sijoitusrajoja ei kuitenkaan sovelleta suojattaviin suojauskohteisiin, ja lisäksi sovelletaan vain swap - tai futuurisopimuksiin, jotka liittyvät johonkin 28 näistä sopimuksista (energiasopimusten, NYMEX: n Henry Hub Natural Gas, Light Sweet Crude Oil, NY Harbor Bensiini Blendstock ja NY Harbor Heating Oil - sopimukset). Tarkkaile dodd-frank - tapahtumia säännöllisesti ajan tasalla olevista JOBS-säädöksistä, Dodd-Frank Actista ja muista tärkeistä arvopaperilakeista. Ddd-Frank Act Vuoden 2008 finanssikriisin jälkeen Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalaki 2010 (Dodd-Frank Act) paransivat CFTCrsquos-sääntelyviranomaista valvomaan yli 400 biljoonaa swap-markkinoita. Sääntökirjoittaminen Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalain takia. CFTC: llä on säännöt swap-markkinapaikan sääntelystä. Katso alla olevia tietoja aluekohtaisista CFTC: n kohdista, jotka on mainittu sen sääntökirjoituksessa. Katso myös komission ehdottamat säännöt ja lopulliset säännöt tähän mennessä. Ulkopuoliset kokoukset CFTC on sitoutunut avoimuuteen sääntelyprosessissa. Tiedot kaikista kokouksista, jotka puheenjohtajalla ja komission henkilökunnalla on ulkopuolisten organisaatioiden kanssa Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalain täytäntöönpanosta, julkistetaan. Kokouksissa, osallistujissa, kokousten tiivistelmissä ja CFTC: lle esitettävissä materiaaleissa käsitellään täällä. Raportit ja tutkimukset Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalain edellyttivät CFTC: ltä useita tutkimuksia ja raportteja monista eri asioista, jotka vaikuttavat johdannaismarkkinoihin. Näitä raportteja ja tutkimuksia koskevat tiedot julkaistaan, kun ne tulevat saataville. Tekstin H. R. 4173: Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalaki Lataa lakiesityksen PDF tai Lue teksti THOMAS Swaps - asetuksesta Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalaki tuo kattavaa uudistusta swapien sääntelyyn. Nämä tuotteet, joita ei ole aiemmin säännelty Yhdysvalloissa, olivat vuoden 2008 talouskriisin keskellä. Historiallinen Dodd-Frank-lakiehdotus valtuuttaa CFTC: n säätämään swap-jälleenmyyjien luetteloa väliaikaisesti rekisteröityneistä swap-jälleenmyyjistä. Swap-jälleenmyyjät joutuvat maksamaan pääoma - ja marginaalivaatimuksia alentamaan riskiä järjestelmässä. Jälleenmyyjien on täytettävä kestävät liiketoiminnan standardit riskien vähentämiseksi ja markkinoiden eheyden edistämiseksi. Jälleenmyyjien on täytettävä kirjaamis - ja raportointivaatimukset, jotta sääntelyviranomaiset voivat valvoa markkinoita. Lisätään avoimuutta ja parannetaan hinnoittelua johdannaismarkkina-alueella Kaupankäynnin poistamisen sijasta standardoituja johdannaisia ​​vaaditaan käydä kauppaa säännellyillä pörsseillä tai swap-toteutuslaitoksilla. Sopimusten avoin kauppa lisää kilpailua ja tuo parempaa hinnoittelua markkinoihin. Tämä pienentää yritysten ja kuluttajien kustannuksia. Alempi riski amerikkalaisille julkisille standardoiduille johdannaisille siirretään keskitettyihin selvitysasemiin pienentääkseen riskiä rahoitusjärjestelmässä. Clearinghouset toimivat välittäjinä kahden osapuolen välillä ja ottavat riskin siitä, että yksi vastapuoli voi sitoa velvoitteitaan. Clearinghouses on laskenut riskiä futuurimarkkinoilla jo 1890-luvulta lähtien. Dodd-Frankin laskelma tuo tämän ratkaisevan markkinoiden innovaation swap-markkinoihin. Vaihtoehdot Komissio on julkaissut lopulliset ja väliaikaiset lopulliset säännöt Dodd-Frank Wall Streetin uudistus - ja kuluttajansuojalain täytäntöönpanemiseksi. Alla oleva luettelo ehdotetuista, lopullisista ja väliaikaisista säännöistä sekä muista asiaan liittyvistä Federal Register - ilmoituksista on jäljempänä. Alla on lisätietoja hyödykevaihtoehdoista, mukaan lukien tiedot ehdotetuista, lopullisista ja väliaikaisista lopullisista säännöistä sekä CFTC: n henkilökunnan ja ulkopuolisten välisissä kokouksissa. CFTC Form TO: n romahdus hyödykekauppavaihtoehdoille CFTC julkaisi Saksan liittotasavallassa 7. toukokuuta 2015 ehdotuksen poistaa pariton, vielä rasittava muoto, TO, joka viimeisten kahden vuoden aikana on vaadittu johdannaisten loppukäyttäjiä raportoimaan tietyt tiedot CFTC: lle kaupankäynnin kaupankäynnin vaihtoehdoista. Jos ehdotus hyväksytään lopullisena kommenttikauden päättymisen jälkeen kesäkuun 8. päivänä, harva huudattaa FOR-muotoa. Dodd-Frank Act - lomakkeen historia on määritelty swapiksi, johon sisältyy esimerkiksi put-, call-, cap-, floor-, collar - tai vastaava vaihtoehto. Huolimatta teollisuuden väitteistä, joiden mukaan fyysisiä toimitusvaihtoehtoja ei ole tarkoitus säännellä swap-sopimuksin, CFTC totesi, että fyysiset hyödykevaihtoehdot voivat kuulua Dodd-Frank-swap-määrittelyyn. Kuitenkin fyysisten hyödykesopimusten rasittavan ja luultavasti toteuttamattoman sääntelyn estämiseksi CFTC vapautti tietyt hyödykkeiden vaihtoehdot, nimittäin ne, jotka olivat kaupallisin vaihtoehtoina useimmilta Dodd-Frank-vaatimuksilta. Väliaikainen lopullinen sääntö 32.3. hyödykkeen vaihtoehdon on täytettävä tietyt kohde - ja tarjoajaedellytykset, ja se on myös, jos sitä käytetään, on tarkoitus fyysisesti ratkaista siten, että tästä syntyvä myynti olisi spot - tai forward-liiketoimi. Sääntö 32.3 oli yritys sääntelyn piiriin, koska se vapautti kaupankäynnin vaihtoehdoista useimmilta, mutta ei kaikilta, swap-vaatimuksilta, jotka muutoin sovellettaisiin niihin, koska ne määriteltiin swapsiksi. Yksi vaatimus CFTC: n säilyttämisestä kaupan vaihtoehdoista oli raportointi. Mutta se oli varsin bizanttinen raportointijärjestelmä. Tyypillisessä skenaariossa työjärjestyksen 32.3 (sellaisena kuin se on myöhemmin muutettu henkilöstön ei-toimeenpanovaiheessa 13-08), kaupankäyntivaihtoehtoja raportoidaan seuraavasti: i) jos yksi optio-oikeuksien vastapuoli on swap-kauppias tai merkittävä swap-osallistuja (MSP) swap-jälleenmyyjän tai MSP: n on raportoitava vaihto-optio swap-tietovarastoon (SDR) samoin kuin ne raportoivat kaikista muista swap-sopimuksistaan ​​(nimittäin CFTC: n osan 45 swap-raportointisäännöt) ja ii) (eli ei-swap-jälleenmyyjien MSP: t), molempien loppukäyttäjien on toimitettava vuotuinen lomake TO osittaisen osan 45 raportoinnin sijasta. FOR TO FOR TO: n outoja kohtia oli outo lomake heti alusta alkaen. Vaikka se on jätettävä jokaiselle kalenterivuodelle, jolloin loppukäyttäjä tekee kaupankäyntivaihtoehdon toisen loppukäyttäjän kanssa, lomakkeen TO edellyttämä kaupankäyntitietotiedote koskee loppukäyttäjien kaupankäyntivaihtoehtoja sen aikana kalenterivuosi. Näin ollen, jos loppukäyttäjä ei ryhdy kauppaan vuoden lopussa muiden loppukäyttäjien kanssa, hänen ei tarvitse tehdä lomaketta, vaikka se käyttäisi huomattavan määrän kaupankäynnin vaihtoehtoja saman vuoden aikana. Toisaalta, jos loppukäyttäjä ryhtyy kauppapaikkana toisen loppukäyttäjän kanssa vuoden aikana, sen on toimitettava lomake TO, jolla ei ole tietoja, ellei hän käytä kaupankäynnin vaihtoehtoja saman vuoden aikana. CFTC kuitenkin katsoi Form TO: n majoituksen loppukäyttäjille, jotka vastustivat osan 45 swap-raportointisääntöjen soveltamista kauppavaihtoihin. Loppujen lopuksi lomake TO edellyttää vain ilmoitettavien kalenterivuoden aikana käytettyjen kaupan vaihtoehtojen yhteenlaskettuja käsitteellisiä arvoja, kun taas osa 45 edellyttäisi, että raportoidaan yksityiskohtaisesti päivämäärän, kellonajan, osapuolten jne. kaupan vaihtoehto. Se, mitä CFTC ei tiennyt tuolloin, oli kuitenkin se taakka, että lomakkeen muodot saattavat loppukäyttäjille. Äskettäisessä ehdotuksessaan poistaa TO: sta CFTC totesi saamansa huomautukset selittäen, että koska kaupankäynnin vaihtoehdot ovat fyysisiä toimitusaineita, useat loppukäyttäjät käyttävät järjestelmiä ja prosesseja kaupallisten vaihtoehtojen luomiseen, tallentamiseen ja seuraamiseen erillisinä ja ne eroavat toisistaan ​​rahoitusjärjestelmäänsä eivätkä tyypillisesti ole suunniteltu jäljittämään lomakkeen TO mukaisia ​​tietoja. Ehdotus, jolla poistetaan lomake CFTC: ien äskettäin tekemä ehdotus, ottaisi muodon "pois" pois kurjuudestaan ​​ja loppukäyttäjien kurjuudesta, joiden on seurattava sen toimittamisessa tarvittavat tiedot. Ehdotus poistaisi lomakkeen TO kokonaisuudessaan 8212 ei ole mitään sellaisia ​​olosuhteita, joissa se olisi edelleen tarpeen. Myöskään loppukäyttäjien ei tulisi ilmoittaa kaupan vaihtoehdoista osan 45 swap-raportointisääntöjen mukaisesti. Lisäksi ehdotuksessa säädetään, että loppukäyttäjien olisi ilmoitettava CFTC: lle sähköpostitse viimeistään 30 päivän kuluttua kaupan vaihtoehdoista (riippumatta siitä, ilmoitetaanko ne SDR: lle vai ei), joiden yhteenlaskettu nimellinen arvo on suurempi kuin 1 miljardia euroa jokaisena kalenterivuonna (arvos - tetaan, kun kauppavaihtoehto on tehty, ei silloin, kun sitä käytetään) vaihtoehtoisesti ne voivat antaa sähköpostiviestin, jota he kohtuudella odottavat tekemästä niin (heidän ei tarvitse osoittaa, kuuluuko tämä tosiasiallisesti) arvo lasketaan kertomalla optiossa ilmaistu enimmäismäärä sopimushinnalla, joka indeksoiduilla optioilla mitataan toteutumispäivänä markkinahinnalla muiden kuin nestemäisten indeksipisteiden osalta, mikä saattaa osoittautua monimutkaiseksi ja siten , osapuolet lähellä kynnysarvoa todennäköisesti päättäisivät toimittaa CFTC: lle ennakkomaksun, jotta vältetään monimutkaiset laskelmat. Kauppavaihtoehtoihin sovellettavat olemassa olevat kirjaamisvaatimukset olisivat edelleen voimassa loppukäyttäjille Rs: llä on oltava oikeushenkilötunniste (LEI), mutta he eivät tarvitse kaupankäynnin vaihtoehdoista yksittäistä swap-tunnistetta (USI) tai yksittäistä tuotetunnistetta (UPI). CFTC: n täytäntöönpanoviranomaiset, mukaan lukien nykyiset säännöt markkinoiden manipuloinnista, jatkavat sovelletaan kauppavaihtoehtoihin ja kysymys siitä, onko kaupankäynnin kohteet spekulatiivisten positioiden rajoissa, käsitellään myöhemmin CFTC: ien erillisissä aseman rajoissa. CFTC: n puheenjohtaja Timothy Massad totesi tukevassa lausunnossaan, että tämä ehdotus poistaa Form TO on osa hänen sitoutumistaan ​​hienosäätää sääntöjämme niin, että kaupalliset yritykset voivat jatkaa päivittäistä toimintaansa tehokkaasti ja varmistaa, että uusi sääntelykehys Swap-sopimuksista ei aiheudu tahattomia seurauksia tai rasitteita kaupallisille loppukäyttäjille. Lomakkeen TO poistaminen menisi pitkälle CFTC: n uudelleen kohdentamiseen finanssikriisin syihin ja poissa sen yliarvioidusta painosta kaupallisista yrityksistä, jotka usein olivat sen uhreja. Blogimme, Rahoituspalvelut: Asetus huomenna tarjoaa kätevän resurssin niille, jotka seuraavat jatkuvasti kehittyvää ja yhä monimutkaisempaa globaalia rahoituspalvelujen sääntely-ympäristöä. Se raportoi rahoituspalvelujen sääntelykehityksestä ja tarjoaa tietoa ja kommentteja Afrikassa, Aasiassa, Australiassa, Kanadassa, Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Meillä on laaja valikoima rahoituspalvelujen sääntelyyn liittyviä aiheita, kuten pankki - ja vakavaraisuussääntely, selvitys ja selvitys, rahanpesun torjunta, vakuutus, sääntely ja noudattaminen vähittäiskauppa - ja tukkukauppaa sekä arvopapereiden sääntelyä. Pysyä yhteydessä

No comments:

Post a Comment